4 Şubat 2010 Perşembe

Twitter Arkadaşlığı İnsana Katkı Sağlıyor

Bir kaç gün önce Twitter'de çiçekperisi ismini kullanan  Şengül Arslan ile tanıştım. birbirimize takip etmeye başladık. Bugün çiçekperisi'nin aynı zamanda iyi bir fotoğrafçı olduğunu öğrendim. Hemen twitpic sayfasına girip çektiği fotoğrafları gördüm ve birini çok beğendim. İzin istedim kadrajlayarak kullanabilir miyim diye. Evet dedi.
Yukarıdaki fotoğraf çiçekperis'inin kendi kadrajıdır. Blog başlığının arka planında görünen ise benim kolajım ve müdahalemle o şekle giren özel bir tasarımdır. Bilmem çiçekperisi bunu ne kadar beğendi? 




Yine de fotoğrafını kullanmama izin verdiği için kendisine teşekkür ediyorum. 
Bana gönderdiği tweet şöyle: 





@coskuncokyigit Resim gibi olmuş :))) çok güzel olmuş,elinize sağlık :) ben yazılarınıza geri döneyim ..

Sağdaki fotoğrafta ise çiçekperisi fotoğraf çekiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder