25 Şubat 2013 Pazartesi

Ben Affleck ve Michelle Obama'lı Oscar Ödüllerinin Kısa Fotoromanı

Oscar ödüllerinin sahiplerine sunulduğu geceden bir küçük fotoroman sunuyorum...

Bayan Barak, Beyaz Saray'dan ARGO dedi

********
Ben Affleck: "A a! Hiç beklemiyordum..." 
Jennifer: "Hayatım evde konuşmuştuk ya, hadi 
George Abini bekletme. Al öpücüğü de koş."
Ben: "Abi bravo sana. Alacağız dedin, aldık. 
Nasıl hallettin?" George: "Çaktırma Koçum!"

Ulan İran!!

Ulan İran...
Bak başına neler gelecek daha...



OSCAR VERİLENLERİN TAM LİSTESİ

En iyi film: “Argo” (George Clooney, BenAffleck, Grant Heslov)
En iyi yönetmen: Ang Lee (Life of Pi)
En iyi senaryo (uyarlama): Chris Terrio(Argo)
En iyi senaryo (orijinal): QuentinTarantino (Django Unchained)
En iyi kadın oyuncu: Jennifer Lawrence(Silver Linings Playbook)
En iyi erkek oyuncu: Daniel Day-Lewis(Lincoln)
En iyi yardımcı kadın oyuncu: AnneHathaway (Les Misérables)
En iyi yardımcı erkek oyuncu: ChristophWaltz (Django Unchained)
En iyi orijinal film müziği: “Life of Pi”(Mychael Danna)
En iyi original film şarkısı: “Skyfall”(Skyfall - Adele ve Paul Epworth)
En iyi animasyon: “Brave” (Mark Andrews veBrenda Chapman)
En iyi kısa animasyon: “Paperman” (JohnKahrs)
En iyi kısa metrajli film: “Curfew” (ShawnChristensen)
En iyi kostüm tasarımı: Jacqueline Durran(Anna Karennina)
En iyi makyaj ve saç stili: “Les Misérables”(Lisa Westcott ve Julie Dartnell)
En iyi belgesel: “Searching for Sugar Man”(Malik Bendjelloul ve Simon Chinn)
En iyi kısa konulu belgesel: “Inocente”(Sean Fine ve Andrea Nix Fine)
En iyi görsel efekt: “Life of Pi” (BillWestenhofer, Guillaume Rocheron, Erik-Jan De Boer ve Donald R. Elliott)
En iyi sinematografi: “Life of Pi”(Claudio Miranda)
En iyi film kurgusu: “Argo” (WilliamGoldenberg)
En iyi ses miksajı: “Les Misérables” (AndyNelson, Mark Paterson ve Simon Hayes)
En iyi ses kurgusu: “Skyfall” (PerHallberg ve Karen Baker Landers) ve “Zero Dark Thirty” (Paul N.J. Ottosson)
En iyi yabancı dilde film: “Amour”(Avusturya )
En iyi eser / sahne tasarımı: “Lincoln”Rick Carter (Dekor: Jim Erickson)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder