12 Ekim 2016 Çarşamba

İlhamını Antalya'dan alan tanıtım filmi yayınlandı

16-23 Ekim 2016 tarihleri arasında Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde, Hugh Hudson ve Semih Kaplanoğlu’nun jüri başkanlığında düzenlenecek olan 53. Uluslararası Antalya Film Festivali tanıtım filmi www.antalyaff.com adresinde yayınlandı. Geçen yıl, bir simya atölyesinde, üretimi sinemaya dair kahkahadan hüzne tüm duyguları birleştirerek gerçekleşen Altın Portakal’ın büyüsünü izleyicilere aktaran tanıtım filmi büyük ilgi çekmiş, festival salonlarındaki her gösteriminden sonra seyirciden alkış almıştı. Punctum Creative Production tarafından çekilmiş olan bu filmin ardından bu yıl yine aynı ekip, bu kez de doğal bir plato olarak Antalya’yı bu özel çalışmanın merkezine taşıdı. 20 kişilik ekibin, 6 gün boyunca çalıştığı, 30 figüranın kullanıldığı çekimlerde, klasik Antalya’nın yanında “Yaşayan, genç ve sanatla dolu dolu” şehir tüm dinamizmi ile yansıyor. Tıpkı festivalin afişinde de kullanılan “Sinemanın Işığı Antalya’dan Yükselir” söylemine uygun olarak, tanıtım filminde de sinemanın ışığı Antalya’nın içinden yükseliyor.

Festival Direktörü Elif Dağdeviren, “Tanıtım filmimizle Festival Başkanımız, Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Menderes Türel’in Antalya’yı uluslararası bir sinema şehri yapmak üzere başlattığı bütün çalışmalarla beraber sinemanın ışığının Antalya’dan yükseldiğini ve yükselmeye devam edeceğini anlatmayı hedefledik. Film için bilgilendirmeyi yaparken de tüm dünyada artık marka olan Antalya görsellerinde ziyade bize, yaşayan Antalya’yı, sanatla dolu genç Antalya’yı anlatmalarını rica ettik. Sonuçta da yine alkışlara aday bir film çıktığına inanıyoruz” dedi.
​ 53. Uluslararası Antalya Film Festival​

TANITIM FİLMİ LİNKLERİ

FULL HD, 110 Saniye, MP4, 202.4MB

FULL HD, 35 Saniye, MPG, 229.2MB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder