26 Aralık 2014 Cuma

2014'E ŞAHİT OLDUĞUM İÇİN AZAP DUYUYORUM

Üstün zekâlı gruplar tarafından yaratılan sosyal medya mecraları, maalesef irademizi zincir koyma aşamasının en uç noktasına geldi. Facebook bir kalıp hazırlamış. İnsanlar, 2014 benim için harika bir yıldı, parçası olduğum için gurur duyuyorum vs. gibi bir şeyler yazıyor ve paylaşıyor. Masum yeni yıl kutlaması gibi görünen bu kalıp, yazanda-paylaşanda bir anlık mutluluk duygusu, hayır diyelim hayır olsun gerekçesi uyandırıyor ve 2014’ün onun için iyi geçtiği sanısı yaratıyor! Takip ettiğim ve beni takip eden pek çok arkadaşımın sayfasında bu gönderiyi okudum. Şaşırdım.

Sevgili arkadaşlar yapmayın, etmeyin. İnsafa ve izana davet ediyorum sizleri…
2014'ün nesi "Harika"? Ben böyle bir yıla şahit olmaktan azap duyuyorum...
-Irak'ta ölümler sürdü,
-Doğu Türkistan kan ağlıyor,
-İç savaş yüzünden milyon Suriyeli, İstanbul ve Anadolu sokaklarında sürüngen hayatı yaşıyor.
-Hollywood Türk ve Müslümanlara Haçlı Edebiyatı ağzıyla küfürnâmeler çekti.  Sinefiller ve “Sinemada babamın ölümü gösterilse bile seyrederim!” diyen nâdânlar bu filmleri ve dizileri zevkle seyretti…
-Türkiye'nin iç barışı ve dirliğini bozmak için fesat planları yapanlar artık kendileri ve niyetlerin gizleme ihtiyacı dahi duymaz oldu.
-Yüz binlerce aile yoksulluk sınırı altında sadece somun yiyerek yaşıyor.
-Milyonlarca insanımız işsiz.
-Her gün üç-beş kadın öldürülüyor.
-Genel asayiş tehlikede.
-İnsanlar ümitlerini yitirmek üzere…
Vb.
Vb.
HALA 2014 HARİKA BİR YILDI DİYEBİLİYOR MUSUNUZ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder