3 Şubat 2014 Pazartesi

Abdurrahman Şen: İstanbul İçin Ne Yapsak Azdır

Yeni İstanbul Gazetesi bana sayfalarını açtığında ilk röportaj yaptığım kişilerden biri de İBB Kültür Daire Başkanı Abdurrahman Şen oldu. Şen ile hem gazetecilikten hem sde gönülden dostluğumuz var. Onun Türk basınında ve sinemadaki çabalarına daime takdirle izledim. Hala da aynı çabayı bulunduğu makamda yerine getiriyor. 

Abdurrahman Şen, Kültür Bakanlığı için hazırladığı Sinemamızda Yeni Arayışlar kitabına bir makale vermem için beni de teşvik etmişti. Türkiye'de telife saygı gösteren ender insanlardan biri olarak hem eserden bir adet bana hediye etmiş hem de bu kısa ama emek isteyen makalem için dolgun bir telif ödemişti. Çıkarttığı diğer dergilere de pek çok defa yazı istediğini hatırlıyorum. 

Başarılı bir meslek hayatı olan Abdurrahman Şen'e bir vefa borcu için mi sorular sordum? Hayır! Tam tersine İstanbul adına İstanbul adı ile yayınlanan tek gazete olan Yeni İstanbul için Abdurrahman Şen'den daha iyi bir kişi kim olabilirdi ki? Bu röportajı tam sayfa olarak görebilmek için aşağıdaki linki tıklamanız yeterli olacaktır:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder