1 Şubat 2014 Cumartesi

Jale Arıkan: Ödüllendirilmek çok hoş!

-Zerre, sizin için ifade ediyor?
Çalıştığım çok önemli bir film olarak filmografime eklendi. Filme başlarken bütün bu ödül trafiğinde ciddi bir yer edineceğini tabii ki bilemiyordum. Zaten bir filmde oynarken ödülleri düşünerek oynamazsınız. Ben Zerre’yi daha proje halinde çok sevmiştim. Zeynep karakterini çok gerçekçi bulmuştum. Bir kadının hayat mücadelesi içinde özünden sapmadan ayakta kalabilme kavgası vermesi çok dokunaklıydı. Öykü içinde, Zeynep karakteri oyuncuya zengin imkânlar sunuyordu ve ben bu imkânları değerlendirdim. Kendime göre yeni şeyler denemek istiyordum. Her projede değişik şeyler deneyerek kendinizi geliştiriyorsunuz.

-Ödüllerden sonra nasıl bir fikre vardınız?
Çok mutluyum. Ödüller iş hayatı ve çalışmalarımı motive ediyor. Ödül oyunculuğu besleyen bir iltifat. Zerre’yi çekip bitirdikten sonra bir hisse kapıldım. Demek ki bazı şeyler iyi oldu, ben de becerebildim. Hislerim doğru çıktı ve bu şekildi takdir edildim.

-Yeni projeler?
Bir diziye başladım. Bunun çekimleri sürüyor. Şubatta başlayacak. Her Sevda Bir Veda. Tomris Giritlioğlu yönetiyor.

-Buradaki karakterin?
Şimdi açıklayamam.

-Zeynep karakterine yakın mı? 
Hiç alakası yok. Bu da çok iyi bir karakter. Başka bir dünyanın kadını. Hayat öyküsü başka, giyimi kuşamı başka, dünya algısı farklı, geçmişi farklı.

-Sinemada neye ulaşmak istiyorsun?

Ödüllendirmek çok hoş. İnsanların seni gördüğünü, anladığını anlıyorsun ve çok seviniyorsun. Böylece bunu alıp setlere gidip yeni maceralara giriyorum sinemada. Daha ileriye, derinlere gitmeye çalışıyorum. 

SAYFANIN BÜTÜNÜNÜ GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder